MENÜ

Jókari garantált 1 hét alatt!

Testi Harcos:

Közelharc-karakter, a játékosok nagy része ilyennel játszik. Kezdetben nagyon könnyen lép szinteket, és ezt az előnyét többé-kevésbé meg is tartja, kb lvl60-ig. Egyes raid-partykban mentalharcosok és kardsurák közt már fölöslegesnek tartják.

PvP-beli előnye lvl 30-40 fölött gyengül, illetve elvész másokkal szemben, persze jó felszereléssel és skillekkel megállhatja a helyét sok mindenkivel szemben.

Fontosabb könyvei botrányosan drágák, mivel ennyire sok body warrior van a játékban! A könyvárakat az határozza meg, mennyit hajlandók fizetni a leggazdagabbak, így lvl 40 alatt álmodni sem nagyon lehet róla, hogy pl. ne a saját magad szerezte Aura of Sword könyveket használd, de talán még azokat is jobb eladnod.

Készségei területre hatnak, de aránylag könnyen tévesztenek célt - ettől a Dash (Száguldás) bénítása menti meg őket.

Build

VIT és ERŐ szükséges a harcosnak (általában 1:2 arányban szokás, de mindig arra adjunk, amelyiket kevésnek érezzük), míg lvl 60-nál mindkettő el nem éri a 90 pontot. Lvl60 harcosnak remélem nincs szüksége további tanácsra.


Készségek

Egy pontot mindenképp érdemes adni a Dash (Száguldás), Three-Way cut (Három irányú vágás), Sword spin (Forgó kard) készségekre, így máris eldöntheted, melyik tetszik.
Az Aura of Sword (Kard Aurája) minden támadás erejét megnöveli (tehát a többi készségét is), a Berserk (Harci mámor) pedig a futást és ütést gyorsítja egy időre, de elvileg csökken a védelmed is.

Mentális harcos:

Közelharc helyett inkább közepes hatótávú készségeivel harcol, elsősorban védelemre épít. PvE-ben (szörnyek ellen) kihasználja, hogy általában bármennyi szörnnyel elbír, persze csak a saját szintjén, vagy kicsit feljebb.

PvP-ben (játékosok ellen) idővel némi előnye lesz rohamos társával szemben, viszont futkározó mágusok ellen (támadó sámán, BM-sura) még nála is gyengébb, még lvl 71 vs 49 meccset is elveszíthet. Immune pajzs ellenében főleg.

Könyvei nem olcsóak, a Strong Body (Erős Test) ára pedig az Aura of Sword-ét (Kard Aurája) követi körülbelül.

Készségei neki sem feltételnül találnak, cserébe két bénító hatású is van, ezek azonban nem 100%-osak.

Build

Nála is olyan arányban kell VIT és ERŐ, ahogy jónak tűnik, de a sok VIT ajánlott.
A sok VIT + erős test mentalokra jellemző, hogy az egyszerű ütések, de néha még a skillek is alig sebzik őket, persze cserébe gyengébben támadnak.
Ezért olykor az sem lehetetlen, hogy két mental nem képes egymást megverni párbajban.

Mivel főleg készségeire épít támadásban, fegyvere kard helyett sokszor a bárd. Ezek bár nagyon lassan ütnek, adnak némi plusz támadóerőt.

Készségek

Minden támadó skillre mehet egy pont, a bénítási esélyt a "fainting effect" jelzi.
Az erős test az egyetlen nem támadó, ez extra védelmet ad fizikai támadás ellen. Mágia ellen nem működik. A gyorstippben ígért "soha nem esik el" tulajdonság G1 szinttől működik!

Hírek

  • Panasz
    2010-09-05 19:39:46

    1 panasz érkezett azzal az okkal ,hogy nem volt 200milla yangja(csak 50 milla).

    A válaszom: Sajnálom de egy köszönöm is jól esett volna.

  • Ez az!!!!!!
    2010-09-05 19:37:10

    Megvan a 18. páciens

Asztali nézet