MENÜ

Jókari garantált 1 hét alatt!

Feketemágus

Félelmetes erejű karakter, a kezdetektől fogva lealázhatja sajátszintjének harcosait, ninjáit, meg végülis bárki mást (hasonlóanfelszerelve, persze). 1-1 elleni harcban a legjobb, persze másképp isépíthető. Azért vigyázzunk, bármikor előkerülhetnek holmi vadállatgazdag harcosok +9 szerelésben Méltó ellenfele lehet az íjász, vagy egyes sámánok, de inkább csak magasabb szinteken.
Egy nagyobb és egy kisebb hátránya van: borzasztó rosszul szintel és farmol (kezdetben még jó, de pl metinek ellen mindig gyászos) és PvP-ben néha sok drága kék pot kellhet, hogy kihozzuk belőle a maximumot (ami viszont nem kevés!).

Itt jegyezném meg, piros és kék potból is a kicsi jön ki a legolcsóbban, a nagyobbakat csak a kényelmük és a helyhiány miatt érdemes venni (kevesebb kell belőle).

Előnye kardsura, tőrninja és harcosok ellen elsöprő, akár az íjászé. A mentálharcos híres Erős Teste mágia ellen hatástalan!!
Azért vannak helyzetek, ahol nagy gondban van.. erről a készségeknél.

Építése

VIT és INT szükséges, amíg mindkettő meg nem telik.Általában az 1:2 arány a divat, esetleg ügyesebbek a full INT-et (1-2ilyen suráról hallottam, ők dícsérték).
Láng lelkével kb 2:3 arányt találtam a legjobbnak, ennél kevesebbVIT-tel egyre több harcos vert meg, majd ismét több VIT-tel javult ahelyzet.
60. szinten, teli VIT és INT után ÜGY-et adjunk, tovább erősíti askilleket, növeli a védelmet, kitérést! A ERŐ úgysem érne semmitmagában azon a szinten, mikor mindenki 500+ védelemmel rohangál...

Persze a harci ló után egy kis forint-befektetéssel variálhatunkVIT-INT és VIT-ERŐ buildek között ha egy ideig szintelgetni szeretnénk.

Tartsuk észben, hogy a kard ellenére ez egy mágus! Fegyverét inkább"varázspálcának" használja, kiválasztásnál a mágikus értékrefigyeljünk! Lvl 25-től párban jönnek a kardok, és mindig a suráké azelső. Tehát a 32-es kard a 25-ösnek "harcos" megfelelője! Egyformák,csak a fizikai és mágikus erő van felcserélve rajtuk. A Telihold-kardalapjában véve szintén a surának kedvez, annál a készség-értékrefigyeljünk vásárláskor.
Ezüst, Másfélkezes, Véres, Repülő varázsló, stb a surák kardjai. A jómágust nem érdekli, mekkorát üt vele (lovon úgyis kap jó sok ERŐ-t.Lóról szinteléshez viszont érdemes egy harcos-kardot felplusszolni,hacsak nincs jó FMS-ünk)

Láng lelke: A harcosok szerint utálatra méltó dolog, ajáték messze legjobb párbaj-készsége. Ki/be kapcsolható skill, devigyázzunk, mert újratöltése van, ha kézzel kilövöd, vagy MP-hiánymiatt áll le, egy ideig nem lehet újra hívni.
Önálló életet él, nem baj ha épp ütik a fejed vagy bénítva vagy, őminden 3mp-ben kiválaszt magának egy célpontot (magától, sajnos sokszora leggyengébbet vagy épp már haldoklót, de természetesen csak abeállított PvP-módnak megfelelőt), és beledurrant egy elég szépet.
Emiatt szörnyek közt nem lehet vele normálisan PvP-zni, főleg azokat támadja. Ha terepen kell verekedni, keress gyorsan szörnymentes helyet! Ugyanez a helyzet, ha valakit meg akarsz verni a tömegből városban, stb - el kell csalni üres helyre!

Kegyetlen játékosnak jobb, ha a sarokban kéznél van a PvP-mód állítómenüpont, csak ezzel lehet valemennyire irányítani a szellemet.
Lóról látszólag működik, de olyankor nem sebez!
Szintelni is jó, ha nagyobb szörnyek ellen megyünk. Márpedig kezdetbenazok jobb XP-t adnak, aztán majd ott lesz a harci ló a megnöveltERŐ-vel.

A Sötét kő lassan tüzel és tölt újra, defejlesztve igen erőset üt, tehát főleg párbaj elejére, vagy céhesháborúba való. Egy ellfenfelet sebez meg.

A Lángcsapás -ra kell legalább egy pont, mivelcsak ez a skill löki fel az ellent. Masterelni 3-4 skillként érdemeslegfeljebb, mert bár PvP-ben jól használható több célpont ellen (is),nagyon be kell gyakorolni, pontosan milyen messze hat! (Kb lánglelke-hatótáv)

A Szellemcsapás nagyobb területre hat, degyengébb - viszont jó eséllyel lelassítja az ellelfeleket - ez jóljöhet párhajban is, a harcos ütéseit kerülgetve. Több karakter ellenharcolva jó taktikai skill, mivel tömegesen is lassíthat, illetvesebezhet. Könyvét általában fillérekért lehet beszerezni.

A Sötét támadás egy gyorsan újratöltő és gyorsan elsüthető készség, közepes erővel és lőtávval. Egy ellenfelet sebez meg.
Kar sura:
A kard sura (kardmágus) elég bonyolult karakter, több irányba is lehet fejleszteni. Első rangú PvM-es, tehát legnagyobb sikert akkor érjük el, ha szörnyek ellen kezdjük fejleszteni.
Nagyon lassan érik be, tehát aki gyorsan akar jó eredményt, annak NEM AJÁNLOM. LvL70 fölött hasonlóan jó védelme lesz mint egy mentál harcosnak, és olyan erős lesz legalább, mint egy test harcos!

Full PvM kardmágus
Ez a leghatékonyabb szörnyek ellen, játékosok ellen viszont a legpocsékabb. Sok türelem kell, mire a munkánk elkezd kifizetődni.

Státusz:
Kezdetben kizárólag VIT és INT legyen. Az INT elsődleges, mert többet erősít a karakteren (lásd a skileknél) mint az ERŐ.
VIT természetesen a védelem miatt szükséges.
Javasolt arány: VIT:INT 1:2 (azaz 2x annyi INT) amíg meg nem telik mindkettő (90 pont).
Mikor mindkettő megtelt, újra el kell gondolkodni, mit is szeretnénk. Ha ERŐ-vel megyünk tovább, akkor metinek/főnökök ellen lesz egy kis előnyünk (óriási támadóérték). Ha ÜGY-et pakoljuk, akkor meg jelentősen több szörnnyel bírunk el egyszerre (a támadóérték ekkor sem gyenge!). Mire lvl60 fölé jut egy sura, el tudja dönteni melyik a neki való Mosolyog

Skillek:
1. Mester: Elvarázsolt Penge
2. Mester: Félelem
3. Mester: Elvarázsolt vértezés
4. Mester: Sárkányörvény
5. Mester: Ujjcsapás

Szükség esetén a sárkányörvényt a Félelem után is megcsinálhatjuk, de hamarabb nem ajánlott! Az ujjcsapást nyugodtan hagyjuk a végére, szörnyek ellen használhatatlan Mosolyog

Ilyen felépítéssel kezdetben (lvl45 fölött) lóhátról leszünk a legjobbak, minél hamarabb szerezzük meg a warlovat!

Full PvP kardmágus

Ezt csak bátrabbaknak ajánlom. Aki teljesen PvP-re épít karaktert, sokkal jobban jár egy Fekete Mágussal. A kard sura végig gyengébb lesz tőle, de idővel szörnyek ellen is nagyon jó lehet (mindenesetre a hasonló harcostól mindenben jobb lesz Mosolyog). Mindenképp érdemes mérlegelni!

Státusz:
Mivel a védő készségeket sokáig hanyagoljuk, sok VIT-re lesz szükség a megfelelő védelem érdekében. Kezdetben VIT-et és ERŐt-t rakjunk, 2:1 arányban (több VIT) majd tele VIT után ERŐ:INT 2:1-et. Több INT-el is próbálkozhatunk (1:1), jelentősen erősít a skilleken ám ekkor a kardcsapásaink gyengébbek lesznek; ez egyéni ízlés kérdése.

Készségek:
1. Mester: ujjcsapás
2. Mester: sárkányörvény vagy varázslatkioltás
3. Mester: varázslatkioltás vagy sárkányörvény
4. Mester: Elvarázsolt penge
5. Mester: Félelem (sokan a vértezést javasolják, de a félelem jobban véd és többfunkciós!)

"Hibrid" kardsura
Ez a fenti 2 variáció keveréke bizonyos fokig, közepes teljesítményt nyújt szörnyek és játékosok ellen is (eleinte). A Test harcostól jobb teljesítményt nyújthat mindenesetre!

Státusz:
VIT és INT 1:2 arányban. Tele INT után VIT és ERŐ 1:2 arányban. Bátrabbak tehetnek az  ÜGY-re is pár pontot a jobb kitérés érdekében, de kezdőknek ezt nem javaslom Mosolyog

Készségek:
1. Mester: Elvarázsolt Penge
2. Mester: Sárkányörvény
3. Mester: Ujjcsapás
4. Mester: Félelem
5. Mester: Elvarázsolt vértezés

Hírek

  • Panasz
    2010-09-05 19:39:46

    1 panasz érkezett azzal az okkal ,hogy nem volt 200milla yangja(csak 50 milla).

    A válaszom: Sajnálom de egy köszönöm is jól esett volna.

  • Ez az!!!!!!
    2010-09-05 19:37:10

    Megvan a 18. páciens

Asztali nézet